Παιδικές Βιταμίνες: Πώς θα ενισχύσουμε τον οργανισμό του παιδιού μας;

Μαζί με το άνοιγμα των σχολείων, επέστρεψε κι ένας μόνιμος προβληματισμός των γονιών: πώς να ενισχύσω το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού, ώστε να μην αρρωστήσει τώρα που ανοίξανε τα σχολεία; Έτσι λοιπόν, όλοι οι γονείς ψάχνουν με αγωνία να ενισχύσουν τον οργανισμό του παιδιού τους, δίνοντας τροφές και ροφήματα πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και superfoods.

Ας δούμε μαζί μερικά μυστικά για ενίσχυση του ανοσοποιητικού των παιδιών σας.

Διατροφή & Βιταμίνες

- Πείτε όχι σε επεξεργασμένες τροφές και τρόφιμα συσκευασμένα, ακόμα και τους έτοιμους χυμούς. Πρέπει πραγματικά να δίνετε στα παιδιά σας τροφές αληθινές, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά.

- Βάλτε στην καθημερινότητα των παιδιών φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Δεν είναι ανάγκη να τα πιέζετε να τρώνε μεγάλες ποσότητες. Όμως, αν βάζετε καθημερινά λίγες ποσότητες και με ποικιλία, θα πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

- Ο χυμός δεν είναι το ίδιο με το φρούτο. Ειδικά οι χυμοί του εμπορίου έχουν αρκετά πρόσθετα τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα. Ακόμα και οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Μια ωραία ποικιλία με λίγες φετούλες μήλο και πορτοκάλι θα δώσει στο παιδί σας όλες τις βιταμίνες και ίνες χωρίς καμία αλλοίωση.

- Βιταμίνη D, η βιταμίνη του ήλιου. Η Ελλάδα έχει το προνόμιο της ηλιοφάνειας σχεδόν 12 μήνες το χρόνο. Αφήστε τα παιδιά σας με σηκωμένα μανίκια, ακόμα και το χειμώνα ώστε να συντεθεί η απαραίτητη βιταμίνη D που χρειάζεται ο οργανισμός. Αν ωστόσο το χειμώνα οι τιμές της βιταμίνης D πέφτουν, μπορείτε να χορηγήσετε στα παιδιά σας συμπλήρωμα διατροφής με D σε σταγόνες.

- Νερό: πόσοι από εσάς αν σας ρωτήσουν με τι ξεδιψάνε τα παιδιά σας θα απαντήσετε με χυμούς, αναψυκτικά και άλλα τέτοιου είδους ροφήματα. Έτσι, τα παιδιά καταναλώνουν άσκοπα ζάχαρη, συντηρητικά και θερμίδες. Συνηθίστε στα παιδιά σας το νεράκι! Μπορείτε και στο τραπέζι που τρώτε να έχετε πάντα νερό και φυσικά στο σχολείο να έχει πάντα μαζί του το παγούρι του με το νεράκι.

- Ωφέλιμοι μικροοργανισμοί του εντέρου: τα προβιοτικά είναι τα ωφέλιμα βακτήρια που υπάρχουν σε αρκετές κοιλότητες του ανθρώπου και στο έντερο. Τα προβιοτικά είναι πολύ σημαντικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Για να εμπλουτίσετε το μικροβιακό πλούτο εκ των έσω βάλτε στη διατροφή των παιδιών σας τροφές όπως γιαούρτι, κεφίρ, φρέσκο αρακά, μηλόξυδο. Φροντίστε όμως τα καλά σας βακτήρια δίνοντας τους τροφή, όπως ίνες από μπανάνα ή ντομάτα.

Άσκηση & Ύπνος

- Η άσκηση: όσο και αν ακούγεται γραφικό, είναι πολύ σημαντική η άσκηση για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού των παιδιών. Και φυσικά με την άσκηση, δεν εννοούμε μόνο μπαλέτο, καράτε και κολύμβηση, αλλά και βόλτες στα πάρκα και τις κούνιες. Ένα παιδί που πηγαίνει με το αυτοκίνητο στο σχολείο, κάθεται στο θρανίο και γυρνάει σπίτι στον καναπέ, έχει σαφώς ανάγκη από βόλτα και περπάτημα. Ακόμα κι αν ο καιρός είναι κρύος, ντυθείτε καλά και ξεχυθείτε στα πάρκα.

- Ύπνος: άλλο τεράστιο κεφάλαιο είναι το θέμα του ύπνου. Και εδώ τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα. Όχι οθόνες και τάμπλετ πριν τον ύπνο, και σταθερή ώρα ύπνου που να ταιριάζει στο παιδί σας. Υπάρχουν άπειρες μελέτες που επιβεβαιώνουν ότι η επαφή με τις οθόνες διαταράσσει την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου.

- Όχι στην εξόντωση με δραστηριότητες: βλέπουμε παιδιά με υπερβολικά φορτωμένα προγράμματα που τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ να τα προλάβουν όλα. Δείτε ποιες δραστηριότητες ενδιαφέρουν πραγματικά το παιδί σας και φτιάξτε ένα καθημερινό πρόγραμμα το οποίο όμως θα αφήνει ελεύθερο χρόνο στο παιδί για ποδήλατο,παιχνίδι και χρόνο με φίλους.

Παιδική Ψυχολογία

- Ανεβάστε την ψυχολογία των παιδιών: η ανεβασμένη ψυχολογία σχετίζεται με την ανθεκτικότητα του παιδιού. Αν ένα παιδί ακούει όλη μέρα για τις ιώσεις, τα μικρόβια και το τι μπορεί να πάθει αν δεν τρέφεται σωστά, σίγουρα θα το πιστέψει και θα πέσει ψυχολογικά. Τονίζουμε πάντα ότι είναι δυνατά και υγιή παιδιά με θετική σκέψη!

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και θα ενισχύσετε την υγεία και την ψυχολογία των παιδιών!